Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mymind | użytkownik

imię i nazwiskoArt adresHamburg zarejestrowany06.08.2007 @13:23:12 ostatnio na stronie07.04.2015 @13:50:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.behance.net/artur_tenczynski
digarty3 komentarze328 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Przemekwwy    21.02.2011 @16:00:40
Ja mam temat magisterki: POLSKA TYPOGRAFIA, JEJ DZIEJE, TWÓRCY, AUTORSKIE KROJE PISMA. Nie masz może jakiejś pozycji którą mógł byś mi polecić w związku z tym tematem?
_______
!
~Przemekwwy    21.02.2011 @15:59:20
Siema Ty coś tam pisałeś na licencjat o typografi prawda?
_______
!
+lysyszyn    28.11.2010 @09:07:56
Popodglądam dobrego zawodnika!
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~hooliganz    15.11.2010 @11:17:22
Arturro bierz Pauline i idziemy na piwo...
jestescie w lbl?
~Metka04    12.11.2010 @11:13:17
dziekuje Ci pieknie za mile slowa
_______
zamist podziękowan na profilu ocen proszę prace
~higoszi    09.09.2010 @13:00:37
~morfeo1980    27.03.2009 @22:57:43
http://przemysl-artfoto.socjum.pl/ zapraszam na wspólna stronę Przemyślan i Przemyślanek
_______
FRIMORFOTO
~cheeer    06.10.2008 @13:24:28
hej,
przykro mi,ale raczej w tym okresie w Łodzi mnie nie będzie
~Maaary    02.10.2008 @20:11:07
cześć Artur
wybacz ale u mnie nie ma szans...pełna chata ludzi...
pozdrawiam!
~PaC    24.07.2008 @19:02:53
Ja też! Dziś w nocy wyjeżdżam z Polski i wracam za miesiąc... Może w końcu się opalę Można gratulować obrony? Bardzo było strasznie?
~pfl    19.07.2008 @12:35:06
a żyję sobie. ogólnie jak już może wiesz lub nie, do gdańska mnie nie chcieli ale to lamusy i nie zdaje tam za rok xD. ale gdzieś tam i tak będę zdawać. jakoś mnie ciągnie na to asp. A Ty w Lublinie czy jakieś inne plany?
_______
psy mają zimne nosy
~INFlaamess    06.05.2008 @19:34:55
to ja bd czeka ;]
_______
You Might Not To See The Future But Do Not Look Back. Make A Stand...
~hooliganz    05.05.2008 @22:20:36
~mymind    10.04.2008 @13:55:36
EJ ARTUR WEZ SIE WYLOGUJ JAK WYCHODZISZ BO CI NA KONTO MOZNA WBIC BEZ PROBLEMU NIE BADZ FRAJEREM JACH))))))))))))))
~DonVito13    05.04.2008 @18:15:59
dzięki za komenta
_______
Volenti nil impossible | some works -> http://www.wiktorkolodziej.pl
~gieka    01.04.2008 @00:18:59
: )
~Gabrycha    31.03.2008 @22:22:46
dzięki za komenty...
~errorgacek    31.03.2008 @07:43:47
hehehee ja tyle co założyłem sobie galerie to już Cię zauważyłem.
~cheeer    31.03.2008 @00:34:43
heheeeh, no ktoś musi
pzdr
~DiamondRings    28.03.2008 @15:09:19
co ty gadasz ale kwassssssssss kurwa
_______
rurka
~krabika    26.03.2008 @12:10:37
hellllooooł
~DiamondRings    25.03.2008 @22:33:09
wlazlem wlasnie
_______
rurka
~DiamondRings    25.03.2008 @22:30:07
tzn. jak to co kombinuje????
_______
rurka
~cheeer    23.03.2008 @15:24:35
hehehhe, a dzięki dzięki i wzajemnie !
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt